מלאו את פרטיכם וקבלו הצעת מחיר
 



שאלות ותשובות

יש לי חנות למכירת מוצרי פרפומריה האם שווה לי להשקיע ולבנות חנות ווירטואלית ?

כדי לקבוע האם כדאי לבנות אתר שהוא חנות וירטואלית יש להתחשב בשני פרמטרים עיקריים, התחרות בתחום ואפשרות הרווח מול ההשקעה.

אופי השוק , התחרות - על מנת לנתח את אופי השוק ולקבוע מה היא התחרות העומדת בתחום המכירה ברשת של המוצרים אותם אתה מוכר, יש תחילה לבדוק את דחיפות הופעתם של המוצרים (והופעתן של חנויות רשת שעוסקות בתחום) במנועי חיפוש כמו גוגל או זאפ. החיפוש בגוגל של מוצרים וחנויות שעוסקות בתחום יאפשר לראות כמה אתרים וכמה מוצרים מפורסמים ברשת ולהעריך את השוק. אם לא נמצא אפילו מוצר אחד מצבכם טוב היות ואין תחרות כלל וקל לקדם את המוצר. אם מתקבלים אלפי מוצרים הנמכרים ברשת אין זה בהכרח אומר שהמצב רע אלא, ייתכן שריבוי המוצרים מוכיח דווקא שיש ביקוש רב ולכן שווה וכדאי לנסות להיות שותף בשוק. הניסיון אומר שברוב מוחלט של המקרים חנויות אינטרנט הינם רווחיות.

אפשרות הרווח – אפשרות הרווח היא פרמטר של עלות ההקמה וקידום החנות כלפי כמות ורמת המחיר של המוצרים הנמכרים. עלויות של הקמת חנות תלויה במגוון המאפיינים הנדרשים. ככל שנדרשים יותר מאפיינים כך החנות יקרה יותר. ניתן ללמוד עוד על מחירי חבילות לבניית חנות אינטרנט כאן. כמות המוצרים הנמכרים תלוי בסוג המוצר ואופי המסחר שלו. מתוך מחקר השוק ניתן לשער כמה מוצרים ימכרו בטווח זמן מסוים ואז לשער תוך כמה זמן תוחזר ההשקעה בחנות ובקידום השוטף שלה.
נאמר לדוגמא שהקמתם חנות וירטואלית בעלות של 5000 שקלים להקמה וההוצאה השוטפת שלכם בקידום החנות היא 500 שקלים בחודש. אם תמכרו 50 מוצרים בממוצע בחודש ברווח של 50 שקלים למוצר תחזירו את ההשקעה שלכם תוך כחודשיים וחצי.

הרווח העקיף - הרווח מקיומה של חנות וירטואלית איננו נובע רק מעצם המכירות של החנות עצמה אלא הקידום של חנות ברשת תורם לקידום החנות בעולם האמיתי. חנות וירטואלית מהווה מכשיר פרסום יעיל של שיווק באינטרנט. ניתן להגדיל את כמות הלקוחות בעולם האמיתי בעשרות אחוזים על ידי יצירת אתר תדמית שהוא חנות ברשת האינטרנט. אנשים רבים אשר גולשים בחנות אינטרנט מתקדמים להיות לקוחות בעולם הלא וירטואלי.

האם להשקיע בחנות רשת מעוצבת או בחנות בתבנית? 

ההבדל בהשקעה בין חנות אינטרנט ללא עיצוב כלל ובין חנות וירטואלית עם עיצוב אישי הוא קטן ביותר, בטווח של מאות דולרים בלבד. ההשקעה בעיצוב בסיסי של חנות משתלמת כבר בחודשים הראשונים. חנויות שלא עוצבו כלל מזוהות במהרה על ידי הלקוחות אשר מתייחסים אליהן כחנויות לא רציניות. ההבדל ברמת ההמרה של גולש ללקוח בפועל, בין חנות ברשת ללא עיצוב לחנות וירטואלית עם עיצוב יכול להגיע לאחוזים גבוהים. לכן ללא ספק משתלם יותר להשקיע בבניית אתר מעוצב.

אני רוצה לקבל את נתוני כרטיס האשראי מהלקוח בטופס בחנות הוירטואלית אולם אינני מעוניין שהלקוחות יקנו ישירות בחנות אלא אני אחייב אותם באופן אישי. האם אני זקוק לSSL ?  

כן, על מנת לאבטח את נתוני כרטיס האשראי ונתוני הלקוח עליך לאחסן את האתר בחשבון מאובטח בSSL. ללא אבטחה כזו חברות האשראי לא מוכנות שיוזנו נתוני האשראי באתר וכן קיים חשש שהנתונים יגיעו לצד שלישי (שאינו הגולש או בעל החנות). לקוחות רבים לא מזינים באתרים נתונים ופרטי אשראי מבלי שהאתר מאובטח ב SSL. לכן שווה להשקיע מעט יותר ולבנות מראש חנות וירטואלית עם SSL.

מי מכניס את המוצרים פנימה לחנות כשאני קונה חנות ווירטואלית ? 

כשאתה קונה או משכיר חנות בעולם האמיתי אתה מקבל מבנה ללא מדפים או מוצרים. בעולם של חנויות ווירטואליות אתה מקבל חנות וירטואלית עם מדפים וריהוט אבל הוספת המוצרים הם עדיין באחריות בעל החנות הווירטואלית. ישנו שירות בו ניתן לקבל חנות ברשת הכוללת את המוצרים של הלקוח. לפרטים על חנות הכוללת הזנת המוצרים

מה ההבדל בין סליקת כרטיס אשראי ל SSL ? 

כדי להזין נתוני כרטיסי אשראי לאתר יש צורך לאבטח ולהצפין אותם. איבטוח נתוני האשראי נעשה על ידי חשבון מאובטח ב SSL. אולם לא די בקבלת נתוני האשראי בצורה מוצפנת (זה מה שעושה SSL) יש צורך בהעברת הנתונים לחברת האשראי ע"מ לסלוק את סכום העסקה מכרטיס האשראי של הלקוח. כדי להעביר את נתוני האשראי יש צורך במערכת סליקה של כרטיסי אשראי. לסיכום: כדי לקבל רק את נתוני האשראי מספיק לאחסן את החנות בחשבון מאובטח ב SSL, וכדי לאפשר תשלום באתר יש צורך נוסף במערכת סליקה של כרטיסי אשראי.  

איך מקדמים מוצרים, כיצד מקדמים חנות ברשת ? 
  • קידום מוצרים וקידום חנות ברשת האינטרנט הינו תהליך המורכב מארבעה אפיקים עיקריים:
  • קידום מוצר וקידום חנות וירטואלית בפרסום כללי של באנרים.
  • קידום ברשת במודעות ומודעות מילים במנועי חיפוש.
  • קידום ג'נרי – קידום האתר במנוע החיפוש עצמו.
  • קידום בדיוור ישיר – קידום על ידי שליחת מודעות לכמות גדולה של אי מיילים.
קידום מוצרים כללי ברשת – הקידום הכללי איננו מתחשב באופי המדויק של קהל היעד אלא בחשיפה כללית של מודעות. מודעות, באנרים מפורסמים באתרים פופולאריים ונחשפים לקהל גדול. הקידום במודעות כלליות הינו קידום יקר. מודעות בעמודי בית של אתרים פופולאריים עולים אלפי שקלים ולא תמיד מסע פרסום כזה נחשב יעיל היות והוא פונה לקהל יעד שאינו בהכרח מעוניין במוצר הנמכר.

קידום ברשת במודעות מילים במנועי חיפוש – הקידום במודעות מילים באתרים כגוגל ומנועי חיפוש ישראלים מאפשרים לך לקנות ולהתחרות על מילים ספציפיות במנועי חיפוש. הלקוח מקדם את המוצרים שלו כלפי חיפושים של מילות מפתח ספציפיות במנועי חיפוש. בעת חיפוש שם של מוצר במנוע החיפוש מופיעה מודעה הקשורה למוצר שחיפשו. לחיצה על המודעה מובילה לדף המוצר בחנות הוירטואלית. פרסום מסוג זה הינו מדויק ויעיל ביותר היות והמודעה מוצגת לאדם אשר חיפש באופן ישיר את תחום המוצרים הספציפי. עיקר ענף הפרסום מהסוג הנ"ל הינו בגוגל. גוגל מטפל כיום בכ 80% מנפח החיפוש בישראל. ישנן חברות אשר מאפשרות לך ומנהלות לך את מסע קידום המוצרים בגוגל.

קידום ג'נרי – קידום ישיר בגוף מנועי החיפוש. קידום של המוצר או האתר כך שהוא יופיע בין התוצאות הראשונות במילות חיפוש מסוימות במנועי חיפוש כגוגל. הקידום הג'נרי הינו קידום המוצרים הטוב היעיל והיקר ביותר. תהליך הקידום במנועי חיפוש דורש עבודה רבה בתכנון ובניית אתר ועבודה שוטפת רבה בקישורים שוטפים לאתר. ישנם חברות רבות המתמחות בתחום הקידום הישיר במנועי חיפוש. העלויות הינן גבוהות ביותר בהתאם לאופי התחרות על מילות המפתח הקשורות למוצרים הספציפיים של החנות הוירטואלית .

קידום בדיוור ישיר - דיוור אלקטרוני הוא מערכת השולחת מודעות באי מייל לרשימת תפוצה גדולה. הלקוח מקבל מודעה הנשלחת למיליוני אי מיילים. אומנם רוב הפעמים מתעלמים מהאי מיילים אולם במספרים כאלו אפילו אחוז קטן של פונים הוא כמות גדולה של לקוחות בפועל. במסע פרסום למיליון אי מיילים מספיק שיהיו 0.1% פונים כדי ליצור מצב של 1000 פונים שהינם לקוחות פוטנציאליים. נהוג לקדם אתר בצורה הזו בזמנים של ירידת כמות הלקוחות ובזמן של יציאה של אתר חדש דוגמת חנות וירטואלית ברשת. ניתן לקבל מידע נוסף על קידום בדיוור ישיר באתר שיווק.נט  

חנות וירטואלית | קניון אינטרנט | אחסון אתר | דיוור ישיר | שרתי משחק | הנחות
powered by WEBSTUFF israel