מלאו את פרטיכם וקבלו הצעת מחיר
 



החנות הוירטואלית הריווחית

כיצד בונים חנות וירטואלית ריווחית?
שמירה על כמה כללים בסיסיים הופכת חנות וירטואלית ברשת לריווחית:

חנות וירטואלית
חישוב עלות תועלת – כמה משקיעים במכירת מוצר מול כמה מרוויחים על המוצר. היות ועלות האחזקה השוטפת של חנות וירטואלית איננה גבוה הפער בין עלות אחזקת מוצר והרווח ממכירתו גדול ולכן הרווח הנקי הוא גדול ביותר. חשוב לזכור שישנם חנויות בעלות אופי שונה. חנויות שמוכרות הרבה מוצרים בזול משיגות רווח נמוך יותר למוצר אולם יוצרות את הרווח מריבוי מכירות. על מנת לחשב את הרווח יש לחשב את העלות הכוללת של אחזקת החנות, קידום החנות, ואחזקת והפצת המוצרים בעולם האמיתי. לאחר חודשים ספורים של הפעלה שוטפת של חנות וירטואלית ניתן לקבל רושם כולל לגבי המאזן שנוצר בהווה ומשיפורים שניתן לעשות בעתיד.

השקעה בעיצוב ואופי החנות - נכון לומר שאיכות העיצוב של האתר מעלה את עלויות ההקמה שלו יותר מכל מרכיב אחר אולם אתר בעל עיצוב נכון ממיר יותר לקוחות בפוטנציאל ללקוחות בפועל. היום הלקוחות מרגישים את רמת החנות לפי רמת העיצוב שלה. חנות שיש לה עיצוב זול תראה כחנות זולה לטוב ולרע. הכלל הראשון לעיצוב חנות ברשת הוא להתאים בין רמת ואופי העיצוב לאופי המוצר הנמכר. ככל שהמוצר יוקרתי יותר כך תשקיעו יותר בעיצוב כי חנות וירטואלית בעיצוב יוקרתי יוצרת תחושה של יוקרתיות המוצר. לא יתכן שתימכרו מכונית יוקרה והעיצוב של האתר יראה עתיק.
הכלל השני הוא ייחודיות החנות. ככל שייחודיות העיצוב של חנות באינטרנט היא גבוה כך היא תבלוט ותיזכר על ידי הלקוחות אולם, יש לשים לב לא להגזים בייחודיות אשר תגרום לחוסר הבנת האתר ולבריחת הלקוחות. חשוב שחנות הרשת לפחות תראה ותייצג את אופי המוצרים הנמכרים בה או החברה המוכרת.

השקיעו בחברה טובה ואמינה - איכות החברה אשר מקימה את החנות ברשת היא קריטית. האיכות של החברה הבונה את החנות הוירטואלית משתקפת באיכות וטיב המוצר. כפי שציינו, לקוחות שמים לב לאיכות החנות במהירות ומדרגים אותה בהתאם. חשוב מאוד לקנות חנות וירטואלית מצוות מנוסה אשר בנה ותכנן את החנות בעצמו.
כפי שעדיף תמיד לרכוש מכונית יפאנית על סינית כך עדיף לרכוש חנות באינטרנט מצוות מבוגר ומנוסה שמכיר את המוצר באופן אישי מאשר צוות שאינו מנוסה ואיננו מכיר את הקוד. מומלץ שלא לרכוש חנות וירטואלית סתם מילדים. חייב להיות לחנות ברשת אבא ואמא. רצוי מאוד שמקימי החנות יהיו הכותבים המקוריים של הקוד ולא "שאלו" את הקוד של החנות מחברה אחרת דבר שיכול להוביל לתביעות של זכויות יוצרים. צוות שלא הקים את החנות בעצמו לא יודע את כל רזי הקוד ולכן יתכנו תקלות רבות וחבלי לידה סבוכים.

השקעה בקידום – חנות שלא מקודמת ברשת היא חנות שלא גולשים בה ולא קונים בה. ההשקעה הגדולה ביותר בחנות ברשת היא לא ההקמה של החנות אלא הקידום של החנות. קידום החנות מקדם אותה אל עבר קהל הלקוחות, כמו שחנות בעולם האמיתי הנמצאת במרכז העיר מוכרת יותר מחנות הנמצאת בסמטה צדדית.

ניתן ללמוד עוד על המרכיבים הטכניים בבניית חנות וירטואלית בדף על מרכיבי החנות ברשת.

חנות וירטואלית | קניון אינטרנט | אחסון אתר | דיוור ישיר | שרתי משחק | הנחות
powered by WEBSTUFF israel